دارو و درمان مجله سلامت مقالات دارو و درمان

آیا جراحی پلک بالا شما را جوان تر نشان می دهد؟

در مورد جراحی پلک و مزایایی که ممکن است به همراه داشته باشد چقدر می دانید؟

از نظر بسیاری از پزشکان متخصص این جراحی برای کسانی که می خواهند جوانتر به نظر برسند و زیبایی بیشتری در داخل چشم و اطراف چشم داشته باشند ارزشمند است. برای همین شما هم می توانید از این عمل در بسیاری از موارد استفاده کنید و از مزایای آن در داشتن چهره ای زیباتر بهره مند شوید.

پس از انجام عمل متوجه خواهید شد که نتایج ظریف اما چشمگیر است و بهبودی است و درد کمی گزارش شده است. البته در موارد خاص ممکن است به آبریزش چشم بعد از عمل پلک یا خارش و مشکلات مشابهی مبتلا شوید که در جای خود قابل بحث هستند و در این متن سعی خواهد شد به آنها پرداخته شود و اطلاعات جامعی در این مورد در اختیار شما قرار گیرد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب سایت دارو و درمان مراجعه نمایید.

پلکسر یا انجام جراحی پلک

پلکسر یا جراحی افتادگی پلک

چشم یکی از مهم ترین بخش های صورت است که نقش بسیار زیادی در زیبایی انسان ها دارد و در بسیاری از موارد از چشم به عنوان مهم ترین عضوی که در زیبایی صورت تاثیر می گذارد، یاد می شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال استفاده از بهترین روش ها و یا شیوه های درمانی برای رفع مشکلات چشم و خود و یا زیبا کردن آن می باشند.

شاید بدانید که انواع لوازم آرایشی برای این کار استفاده می شود و شرکت های بسیار زیادی هستند که در این حیطه فعالیت دارند. همچنین ممکن است که در مورد پلکسر پلک شنیده باشید و بدانید که پلکسر چیست و چه تاثیری در لیفت پلک چشم های انسان نقش دارد.

در نهایت ممکن است که به انجام عمل جراحی بر روی پلک چشم خود فکر کرده باشید و به این موضوع فکر می کنید که آیا ارزش دارد انجام جراحی پلک و آیا می توان با انجام این عمل با کمترین عوارض موفق به افزایش زیبایی چشم خود شد؟

در پاسخ به این سوالات نظرات متفاوتی مطرح می شود و مباحث مختلفی هستند که باید پوشش داده شوند. برای مثال باید بررسی شود که هر یک از لوازم آرایشی چه میزان می توانند به ما کمک کنند زیباتر شویم و یا این که پلکسر چیست و تا چه حد با استفاده از پلکسر پلک می توان موفق به زیبا نمودن چشم نمود. در نهایت سوال های مهم دیگر مانند آیا ارزش دارد انجام عمل جراحی پلک ؟ باید مورد بررسی قرار گیرند.

پلکسر چیست

در پاسخ به این سوال که پلکسر چیست می توان به طور خلاصه گفت که پلکسر پلک چشم برای زیبا کردن آن با کمترین عوارض مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع به یک روش درمانی گفته می شود که نیازی به جراحی های معمول برای زیبایی صورت و لیفت پلک های انسان ندارد و برای همین است که به شدت مورد توجه عده ای از افراد قرار گرفته است.

این شیوه با استفاده از پلکسر پلک قصد دارد مشکلات متعددی را که در ناحیه چشم و به خصوص در ناحیه فوقانی پلک چشم وجود دارند درمان کند و برای مثال با حذف پوست اضافی پلک های چشم به زیبا شدن آنها کمک کند.

در نتیجه با استفاده از پلکسر پلک است که پس از دوره درمان می توانید شاهد سفت تر شدن پوست پلک های خود و در ناحیه پشت چشم شوید و به همین دلیل با توجه به پاک شدن جای هر گونه زخم، خال و یا هر ضایعه دیگری می توانید شاهد زیبایی روز افزون خود پس از طی دوره درمان با پلکسر چشم شوید.

مدت زمان مورد نیاز برای پلکسر چیست

برای زیبا شدن پلک، پلکسر روش مناسبی ارزیابی می شود و می تواند در مدت زمان نه چندان طولانی و در طول چند هفته باعث زیبا شدن شما شود. به طور معمول این دوره حدود 2 تا 6 هفته بسته به میزان تغییرات و یا لیفت مورد نیاز با استفاده از شیوه پلکسر خواهد بود.

فناوری پلکسر چیست

یک نکته بسیار مهم دیگر که در ارتباط با زیبایی پلک و پلکسر باید به آن اشاره شود در استفاده از فناوری های روز دنیا برای زیبا کردن و لیفت پلک ها خواهد بود که در نوع خود متمایز و با سایر روش های زیبا نمودن چشم انسان متفاوت هستند.

این فناوری به روش های مختلفی می تواند باعث لیفت چشم و پلک شود و یکی از این فناوری هایی که کمک زیادی به استفاده از این روش ها کرده است با نام فناوری پلاسما شناخته می شود. این فناوری می تواند با تحریک بافت پوست موفق به انقباض آنها شد و به همین دلیل است که با سایر فناوری ها متمایز است.

آیا انجام جراحی پلک ارزش دارد؟ 

روشی که در بالا به آن اشاره شد و با نام پلکسر از آن یاد می شود یکی از روش های تغییر پلک چشم به منظور زیبای کردن آن است. اما باید بدانید که روش های مختلفی برای زیبا نمودن چشم های انسان وجود دارد که از جمله آنها انواع عمل جراحی و یا جراحی با لیزر است. هر یک از این روش ها در جای خود اهمیت دارند و می توانند با موفقیت بالایی همراه باشند.

نحوه انجام عمل در هر یک از این حالات استفاده از لیزر یا جراحی پلک با دیگری تفاوت هایی دارد و علاوه بر این هر یک از آنها نیز ممکن است با عوارض خاص خود همراه باشند (که معمولاً در کوتاه مدت بوده و به زودی رفع می شود).

یکی از این عوارض شایع خارش بعد از عمل پلک است که می تواند در کنار خشکی پلک باعث آزار و اذیت چشم ها برای مدت زمان مشخصی شوند. با این وجود بسیاری از افراد به دلیل مزایایی که عمل جراحی چشم دارد ترجیح می دهند که این عوارض جانبی را تحمل کنند تا چشم هایی زیباتر داشته باشند.

مباحث مهمی در ارتباط با هر یک از این عمل ها مطرح می شود که یکی از آنها این است که آیا انجام عمل جراحی پلک ارزش آن را دارد و آیا می توان به چشم هایی زیباتر دست یافت؟

تاثیر عمل جراحی پلک چشم بر زیبایی 

تاثیر جراحی پلک بر زیبائی

به طور حتم در صورتی که عمل جراحی پلک شما با پلکسر و یا با هر روش دیگری انجام شود و باعث لیفت پلک ها و انقباض پوست شما شود و هر گونه مشکل را در ناحیه چشم بر طرف کند می توان آن را یک عمل موفقیت آمیز دانست.

هر یک از روش هایی که تا به حال مورد استفاده قرار گرفته اند تا حدود زیادی موفقیت آمیز بوده اند اما در میزان موفقیت آنها تفاوت هایی وجود داشته است که لازم است.

اما به طور کلی می توان گفت که بسیاری از این عمل ها تا حد زیادی توانسته اند رضایت مردم را کسب کرده و تا حدد زیادی موفقیت امیز بوده اند. شما می توانید با متخصص انجام عمل جراحی پلک مشورت کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد این عمل های جراحی و تاثیر آنها بر زیبایی و جوان تر شدن چشم خود به دست آورید.

اگر چه شما باید عوارضی مانند آبریزش چشم بعد از عمل پلک و یا خشکی پلک را در تعدادی از این شیوه ها به طور موقت تحمل کنید.

نحوه انجام عمل جراحی پلک چشم

ما در مورد پلکسر چشم که یکی از روش های درمان آن با استفاده از فناوری پلاسما انجام می شود در بالا توضیح دادیم و گفتیم که با استفاده از آن می توان با انقباض بافت چشم ها موفق به زیباتر جلوه دادن و جوان تر شدن چشم ها شد.

اما سایر روش های جراحی مانند لیزر و عمل های جراحی چشم نیز ممکن است توسط عده ای برای جوان تر کردن چشم ها توصیه شوند و افراد بیشتری به دلیل موفقیت آمیز بودن آنها تمایل بیشتری به استفاده از این روش ها داشته باشند.

حال که می دانید پلکسر چیست و آیا انجام عمل جراحی پلک ارزش دارد یا خیر؟ بهتر است که اشاره ای به نحوه انجام عمل جراحی پلک چشم که می تواند بر روی پلک فوقانی انجام شود نماییم تا بیشتر در مورد پروسه انجام آن بدانید.

در صورتی که علاقه مند به عمل جراحی پلک چشم باشید باید بدانید که این کار با بی حس کردن موضعی چشم انجام می شود و در مدت حدود دو ساعت و یا کمتر نیاز است تا روی چشم ها عملیاتی برای لیفت و زیباتر نمودن آنها انجام شود.

نکته: مدت زمان عمل جراحی طولانی نیست و بیهوشی صورت گرفته نیز موضعی خواهد بود.

لیزر و زیبایی چشم

برای لیزر و زیبایی چشم با این روش با توجه به نظر متخصص باید جلسات درمانی برگزار شود و با استفاده از فناورری لیزر بر روی پلک ها و با از بین بردن آثار پیری و یا سایر مشکلات مانند جای زخم و .. موفق به زیبا نمودن چهره فرد شد.

عوارض جراحی پلک

به طور حتم در بسیاری از روش های ذکر شده در بالا باید در کوتاه مدت عوارضی را برای جراحی پلک و یا سایر روش های درمانی تحمل کنید. اگر چه این عوارض می توانند خفیف باشند اما در مواردی می توانند تا چند هفته به طول انجامند.

برای مثال در مورد عمل جراحی پلک چشم ممکن است این عوارض تا دو هفته یا بیشتر طول بکشند که این دوره را دوره بهبودی از عمل جراحی می دانند. در این دوره باید اقدامات و مراقبت های لازم برای کمک به چشم برای بازگشت به حالت عادی و از سرگیری فعالیت های روزانه صورت پذیرد.

در ادامه تعدادی از عوارض احتمالی به طور خلاصه مورد اشاره قرار گرفته اند:

خارش بعد از عمل پلک چشم

خشکی چشم ها پس از عمل جراحی و یا پلکسر

آبریزش چشم بعد از عمل پلک چشم

خارش بعد از عمل پلک چشم

خارش بعد از عمل پلک چشم

خارش بعد از عمل پلک چشم یکی از شایع ترین عوارضی است که بسیاری از افراد ممکن است پس از عمل به آن مبتلا شوند. با این وجود نیازی به نگرانی در مورد خارش بعد از عمل پلک چشم وجود ندارد و شما می توانید پس از طول دوره درمان و بهبودی کامل شاهد داشتن چشمانی زیباتر باشید که دیگر هیچ گونه مشکل و یا خارشی نخواهند داشت.

در واقع خارش بعد از عمل پلک چشم در کوتاه در بسیاری از افراد دیده می شود و باید در این دوره از چشمان خود بیشترین مواظبت را بنمایید تا هر چه زودتر این خارش ها برطرف شوند.

خارش بعد از جراحی پلک

خشکی پلک بعد از عمل جراحی

ممکن است که تعدادی از افرادی که از روش های جراحی و یا لیزر یا سایر روش های درمانی برای عمل جراحی استفاده کنند علاوه بر خارش بعد از عمل پلک چشم به خشکی چشم نیز مبتلا شوند که این مورد نیاز به توجه بیشتری دارد و باید در این زمینه با پزشک مشورت کنید تا توصیه های لازم را برای رفع خشکی چشم به شما ارائه کند.

آبریزش چشم بعد از عمل پلک

بر خلاف بعضی از مواقع که ممکن است شاهد خشکی چشم بیمار باشیم در مواردی نیز آبریزش چشم بعد از عمل پلک دیده می شود.

گاهی این آبریزش چشم بعد از عمل جراحی شدید می شود. اما در اکثر موارد نیازی به نگرانی در مورد آبریزش چشم بعد از عمل پلک نیست و می توان به زودی شاهد بهبود وضع چشم ها شده و مانند سایر عوارض مانند خارش چشم این مشکل نیز بر طرف خواهد شد.

مشکلات و سوالات متداول افراد

مشکلات و سوالات متعددی در ارتباط با زیبایی چشم و روش های جوانتر و زیباتر نمودن پلک ها وجود دارد و از جمله مشکلاتی که زیاد در مورد آنها سوال می شود موارد زیر هستند:

علت افتادگی پلک چشم

علت پرش پلک چشم یا علت پریدن پلک چشم

علت چسبیدن پلک چشم

علت گوشت اضافه بعد از عمل پلک چشم

علت افتادگی پلک چشم

شما می توانید در صورتی که به دنبال علت افتادگی پلک چشم خود هستید و یک راهی برای درمان آن نیاز دارید با پزشک متخصص مشورت کنید تا یکی از روش های دارای کمترین عوارض را به شما معرفی کند. به طور حتم برای پی بردن به علت افتادگی پلک چشم توجه به سن بیمار و یا میزان افتادگی پلک مهم خواهد بود.

علاوه بر این مشکلاتی مانند علت پرش پلک چشم یا علت پریدن پلک چشم یا علت به هم چسبیدن پلک چشم ها باید با نظر پزشک مشخص شود. این عوارض و مشکلات نیز گاهی موقت بوده و به زودی مرتفع خواهند شد.

 

خوشبختانه متخصصان کشورمان می توانند عوارض عمل جراحی پلک چشم را به حداقل رسانده و مشکلات ذکر شده در بالا را با توجه به دانش خود بررسی و راهکار مناسب برای حل آن پیشنهاد کنند. 

مقالات مشابه

آیا پیاده روی بهترین ورزش است؟
مدت زمان مطالعه : ۷ دقیقه

آیا پیاده روی بهترین ورزش است؟

یک پروفسور محقق و عصب شناس و استاد "تحقیقات درباره ی مغز" درباره پیاده روی توصیه هایی ارائ ...

تجهیزات پزشکی و انواع آن چیست؟
مدت زمان مطالعه : ۷ دقیقه

تجهیزات پزشکی و انواع آن چیست؟

آیا می دانید که انواع تجهیزات پزشکی چیست و هر یک از آنها چه کاربردی دارند؟ آیا در مورد قیم ...

بعد از جراحی ستون فقرات چه اقداماتی باید رعایت شود؟
مدت زمان مطالعه : ۶ دقیقه

بعد از جراحی ستون فقرات چه اقداماتی باید ...

جراحان معمولاً توصیه می کنند پوست اطراف برش خود را حداقل تا 4 روز پس از جراحی تمیز و خشک ن ...

چگونه می توانم موهای بدن را برای همیشه در خانه از بین ببرم؟
مدت زمان مطالعه : ۵ دقیقه

چگونه می توانم موهای بدن را برای همیشه د ...

آیا در مورد دستگاه های لیزر خانگی و مزایا و معایبی که در مقایسه با لیزرهای حرفه ای دارند ا ...

آگهی‌ها
علاقه‌مندی
درج آگهی
کاربری
لوگو وب سایت دارو و درمان