دارو و درمان مجله سلامت

دانستنی دارو و درمان

بامیه چه فوایدی دارد؟

در سال های اخیر، بامیه به یک سبزی محبوب در ایالات متحده، اروپا، ژاپن و چین تبدیل شده است.  بامیه که به عنوان "سبزیجات المپیک" شناخته می شود، یکی از بهترین سبزیجات بهداشتی برای بشریت است و بسیاری از کشورها به عنوان اولین انتخاب برای ورزشکاران انتخاب شده اند.

 بامیه به عنوان یک منبع عالی از فیبر رژیمی، حاوی غلظت بالایی از ویتامین A، ویتامین B، ویتامین C و ویتامین K و همچنین مواد معدنی مانند کلسیم، پتاسیم، آهن و روی است.

 خوردن مقداری بامیه به طور منظم می تواند به سرعت خستگی را از بین ببرد، قدرت بدنی را بازیابی کند و عناصر کمیاب مختلف مورد نیاز بدن را تکمیل کند.

برای اطلاعات دارویی و پزشکی به سایت دارو و درمان مراجعه کنید.

بامیه سبزی پر از خاصیت

 

بزرگترین ویژگی بامیه این است که مایع چسبناکی دارد. این مایع چسبناک حاوی موادی مانند همی سلولز، سلولز، لیگنین، پکتین، پروتئین ها و پلی ساکاریدها است.  این مایع چسبناک برای بهبود سلامت جنسی عالی است، می تواند استقامت جنسی شما را افزایش دهد و در طول رابطه جنسی برای مدت طولانی تری دوام بیاورد، بنابراین بامیه به عنوان "ویاگرای گیاهی" نیز شناخته می شود.  بسیاری از کارشناسان سلامت معتقدند بامیه یک سبزی طبیعی برتر است که می تواند به سلامت جنسی شما کمک کند.

 بامیه سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی است. بر اساس تشخیص، 100 گرم بامیه حاوی 845 میلی گرم ویتامین C، 2820 میکروگرم ویتامین A و 16915 میکروگرم کاروتن است.  ترکیبی از این آنتی اکسیدان های طبیعی می تواند به طور موثر رادیکال های آزاد مضر را از بین ببرد، از سلول ها محافظت کند، ایمنی و مقاومت را تقویت کند و از خطر ابتلا به بیماری های مختلف جلوگیری کند.

آگهی‌ها
علاقه‌مندی
درج آگهی
کاربری
لوگو وب سایت دارو و درمان