دارو و درمان مجله سلامت مقالات دارو و درمان

بهترین تشک ها برای کمردرد کدامند؟

بهترین نوع تشک برای کمردرد چیست؟ آیا تشک های فومی برای کمردرد خوب هستند؟

خواب زمان کلیدی برای بازیابی بدن در پایان روز است. متاسفانه کمردرد می تواند بر کیفیت خواب تاثیر منفی بگذارد. استفاده از تشکی که حمایت کافی را نمی کند می تواند این موضوع را تشدید کند و منجر به درد و درد شدیدتر در هنگام صبح شود.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با متخصصان مجرب به دارو و درمان مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

موثرترین درمان برای کمردرد چیست؟

بهترین تشک برای کمردرد به گفته متخصصان

چگونه استحکام و مواد مناسب را برای هر موقعیت خواب و بودجه انتخاب کنیم.

بهترین تشک برای کمردرد

چه به دلیل جراحت، جراحی یا چیز دیگری کمردرد داشته باشید، این درد می‌تواند بسیار دردسرساز باشد این درد می‌تواند شما را تمام شب بیدار نگه دارد. یکی از راه‌هایی که می‌توانید راحت‌تر از آن خارج شوید این است که تشک خود را تعویض کنید. اما ممکن است از خود بپرسید که از کجا شروع می کنید؟ به نظر می رسد، بهترین تشک ها برای کمردرد چند ویژگی مشترک دارند.

بهترین تشک برای کمردرد به گفته متخصصان

یک معاون پزشکی مرکز سلامت ستون فقرات دراین مورد می گوید: اول و مهمتر از همه، راحتی مهم است همراه با یافتن چیزی که فشار را بر نقاطی مانند کمر، باسن و شانه های شما به حداقل برساند. او می افزاید: «ما تقریباً یک سوم زندگی خود را در رختخواب می گذرانیم، بنابراین مهم است که چیزی راحت داشته باشیم و نیازهای ما را برای خواب خوب برآورده کند.

بعلاوه، چند وقت یکبار واقعاً نیاز داریم که تشک ها را بیرون بیندازیم پزشک ورزشی در این مورد می گوید، که هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد. این به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله اینکه چقدر تشک را می‌چرخانید، چقدر از آن استفاده می‌کنید، و اینکه آیا هر روز از آن استفاده می‌کنید یک قانون کلی خوب این است که هر 10 سال یک بار جدید بخرید.

قبل از اینکه وارد خرید تشک شوید، دکتر توصیه می کند که در صورت داشتن کمردرد شدید که مانع از خوابیدن شما می شود، ابتدا به پزشک مراجعه کنید تا هرگونه مشکل ساختاری در ستون فقرات خود را بررسی کند.

چگونه یک تشک با کیفیت برای کمردرد پیدا کنیم

چگونه یک تشک با کیفیت برای کمر درد پیدا کنیم

چند اصل برای خرید تشک وجود دارد که همه خانم ها باید در مورد آنها بدانند، به خصوص اگر با کمردرد روبرو هستید.

استحکام ،پزشکی که یکی از اعضای آکادمی پزشکی خواب آمریکا است، می‌گوید: اگرچه شما قطعاً چیزی می‌خواهید که محکم‌تر از نرم باشد، اما دقیقاً چقدر محکم باید با وزن بدن شما تعیین شود. او توضیح می‌دهد: «به عنوان مثال، سفتی متوسط ​​برای افرادی با وزن تقریباً 130 پوند( معادل 58.96 کیلوگرم ) و برای افرادی که به پشت و پهلو می‌خوابند با وزن کمتر از 230 پوند، رضایت‌بخش به نظر می‌رسد. هر چه وزن بدن شما بیشتر باشد، ممکن است نیاز به سفت بودن تشک خود داشته باشید، اگرچه این موضوع واقعاً به فرد بستگی دارد، زیرا ترجیحات خواب از فردی به فرد دیگر متفاوت است (و باز هم، راحتی پادشاه است!).

تشک سفت

جایی که کمردرد را تجربه می کنید نیز بر نوع استحکامی که باید به دنبال آن باشید تأثیر می گذارد. یک، استادیار ارتوپدی بالینی  می گوید: « مفهوم کلی هنگام فکر کردن در مورد خرید تشک این است که کمردرد را می توان با تشکی که در انتهای طیف سفت تر قرار دارد، به جای نرم تر یا کوبنده تر، کاهش داد. دانشکده پزشکی اظهار می کند اگر با کمردرد از خواب بیدار نمی‌شوید و دوست دارید تجربه‌ای نرم‌تر داشته باشید، می‌توانید با تشک‌های سفت‌تر هم راحت باشید.

اگر متوجه شدید که با کمردرد دست و پنجه نرم می‌کنید، دکتر تشک سفت متوسط ​​را پیشنهاد می‌کند، زیرا بهترین تکیه‌گاه برای کمر است و برای کاهش درد مؤثر است. او می گوید: «همچنین داشتن یک بالش حمایتی برای حفظ وضعیت خنثی ستون فقرات مهم است. بالش های مموری فوم در این زمینه بهتر از پنبه یا پر هستند.

وضعیت خوابیدن. پزشک متخصص ستون فقرات می‌گوید نحوه خوابیدن تعیین می‌کند که روی چه مناطقی بیشترین فشار را وارد می‌کنید، که اطلاعات بسیار مفیدی برای خرید تشک است. ممکن است پشت خواب باشی یا ممکن است تشکی را ترجیح دهید که نقاط فشار را در ناحیه کمر کاهش دهد، و احتمالاً با توجه به تشک‌های متوسط ​​سفت بهتر می توانید آرامش داشته باشید، زیرا آنها اغلب حمایت خوبی از ستون فقرات می‌کنند.همچنین از طرف دیگر، افراد پشت خواب باید از تشک های خیلی سفت اجتناب کنند، زیرا این تشک ها انعطاف کمتری دارند و ممکن است با منحنی کمر سازگار نشوند.

معده‌خواب‌ها علاوه بر ناحیه کمر، به گردن خود فشار می‌آورند، بنابراین ممکن است تشک سفت را ترجیح دهند، زیرا برای حمایت از ستون فقرات ایده‌آل است و به کاهش تنش گردن کمک می‌کند (با جلوگیری از فرورفتن پایین‌تنه در تشک و قرار دادن گردن در یک تشک.).

برای خواب‌ پهلوها، نیز تشک سفت متوسط ​​را توصیه می‌کنند. و توضیح می‌دهندکه: «شانه‌ها و باسن‌ها نقطه‌های فشاری برای افرادی هستند که به پهلو می‌خوابند. یک تشک سفت متوسط ​​برای این وضعیت خواب ایده‌آل است در حالی که هنوز نسبت به انحنای بدن انعطاف‌پذیر است».

اجزای درونی یک تشک چطور باشد: هیچ پاسخ واحدی وجود ندارد که کدام ماده برای کمردرد بهترین است. مموری فوم ایده آل است، اما فقط زمانی که توسط یک هسته سفت یا متوسط ​​پشتیبانی شود. تشکی که منحصراً از مموری فوم ساخته شده است تمایل به تغییر شکل و افزایش فشار در مناطق حساس دارد.

سپس تشک هیبریدی وجود دارد که به گونه ای طراحی شده است که هر طرف تشک سطح متفاوتی از استحکام را ارائه می دهد.  تشک‌های هیبریدی محبوبیت خود را افزایش می‌دهند، زیرا پشتیبانی عالی را با هسته فنر داخلی و راحتی با لایه‌های رویی فوم، پنبه یا مواد دیگر ایجاد می‌کنند.

تشک های تولید شده در بعضی جهات بسیار مقرون به صرفه از برندهای دیگر است، در حالی که هنوز برخی از مزایای گزینه های تشک های گران قیمت را ارائه می دهد. و با مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است، بنابراین فلزات سنگین یا مختل کننده های اوزون را در آن پیدا نخواهید کرد.

جزئیات: این تشک ها سفت تر هستند. و با چهار لایه مختلف، از جمله فوم پاسخگو و پشتیبانی کننده که به شکل بدن منحرف شده و گرمای اضافی بدن را از بین می برد، ساخته شده است، شما را در طول شب راحت نگه می دارد.

چرا تشک های با فناوری نخ مادون قرمزبافته شده، برای کمردرد مفید هستند: تشکی که با فناوری نخ مادون قرمز بافته شده است، فناوری ثبت شده ای که به ادعای برخی شرکت های تولید کننده گرما یا انرژی طبیعی بدن را به نور مادون قرمز تبدیل می کند و آن را به بافت ها و ماهیچه های بدن بازتاب می دهد و به شما کمک می کند تا سریعتر از مشکلات بهبود پیدا کنید. مثل کمر درد

بهترین تشک هیبریدی

تشک هیبریدی با ترکیبی از کویل و فوم محافظ ساخته شده است تا پشتیبانی سطح بعدی را ارائه دهد. از آنجایی که ترجیحات خواب ممکن است تغییر کند، تشک قابل چرخش است، به این معنی که در واقع می توانید به هر دو طرف بخوابید. یک طرف آن احساس نرم و لطیفی دارد، در حالی که طرف دیگر کمی محکم تر و حمایت کننده تر است.

جزئیات: تشک همچنین دارای یک زیپ است که به شما امکان می دهد پوشش را برای تمیز کردن ساده بردارید و دسته هایی که چرخاندن آن را از یک طرف به طرف دیگر آسان می کند. از شش لایه، از جمله یک پوشش خنک کننده و هوا، فوم محافظ ژل حاوی مس، و سیم پیچی که از انتقال حرکت جلوگیری می کند، ساخته شده است.

چرا برای کمردرد مفید است :مموری فوم تشک با مس تزریق می‌شود تا استحکام آن را با وزن بدن تطبیق دهد، که شرکتهای تولید آن ادعا می‌کنند این امکان را به آن می‌دهد تا برای نواحی تحت فشار عمیق، مانند باسن شما، پشتیبانی بیشتری داشته باشد.

می‌توانیم به پشت یا پهلو بدون درد در نقاط فشار مانند شانه‌ها و باسن بخوابیم. فنری بودن هیبرید به ما امکان می‌دهد راحت‌تر برگردیم و از رختخواب خارج شویم. نسبت به تشک مموری فوم قبلی ما که وقتی سعی می‌کردید از آن بیرون بیایید احساس می‌کردید کاملاً ساکن است.

بهترین تشک برای حمایت از نقاط فشار شما

بهترین تشک برای حمایت از نقاط فشار شما

هر لایه از تشک برای کمک به شما در داشتن بهترین خواب طراحی شده است. پوشش بالایی از مواد قابل تنفس ساخته شده است تا به شما کمک کند خوابی خنک داشته باشید، در حالی که لایه های داخلی از فوم با چگالی بالا تشکیل شده است تا بدون اینکه بدن شما در تشک فرو برود، احساس ابری را برای شما به ارمغان می آورد.

جزئیات: در داخل تشک یک فوم دو لایه پیدا خواهید کرد یک لایه نرم و پاسخگو است، در حالی که لایه دیگر محکم و نگهدارنده است.

چرا برای کمردرد مفید است: این نوع تشک با یک شبکه ساخته شده است که به گونه ای طراحی شده است که مستقیماً در زیر نقاط فشار شما خم شود و در عین حال به بدن شما حمایت لازم را می دهد.

نقد و بررسی: یکی از طرفداران این تشک که یک بررسی پنج ستاره به آن داد، گفت: "به عنوان یک فرد مبتلا به اسکولیوز، تشکی با تکیه گاه خوب متوسط ​​سفت برای من بهترین است.همچنین نرم و قابل تنفس است و همچنین به اندازه کافی سفت است. در تمام آن نواحی دقیق برای تسکین هر گونه درد . اولین تشکی است که واقعاً کمردرد من را تسکین می دهد و در بیش از 15 سال اجازه می دهد یک شب خوب بخوابم. من به شدت توصیه می کنم!

تختخواب، فناوری هفت لایه مموری فوم تشک هیبریدی سطحی شبیه ابر را فراهم می کند که به شما احساس می دهد که در یک هتل مجلل خوابیده اید.

 

جزئیات: لایه های این نوع شامل یک فوم شناور ژل، یک فوم ترکیبی است که شرکت تولیدی آن ادعا می کند سریعتر از مموری فوم سنتی واکنش نشان می دهد و پشتیبانی بهتری برای کاهش فشار بیشتر دارد. از فوم گیاهی استفاده می کند،

چرا برای کمردرد مفید است: تشک هیبریدی از آنجایی که ضخامت آن 14 اینچ است، پشتیبانی محکمی برای کمر و ستون فقرات شما فراهم می کند.

بهترین تشک مموری فوم برای تراز ستون فقرات

بهترین تشک مموری فوم برای تراز ستون فقرات

احساس می کنید دائماً در پشت خود پیچ ​​خوردگی دارید، این تشک می تواند به شما کمک کند. استحکام متوسط ​​و لایه های فوم مخصوص آن به شما کمک می کند تا ستون فقرات شما را در طول شب در یک راستا مناسب نگه دارید.

جزئیات: احساسی که نه خیلی نرم و نه خیلی سفت است، یک لایه رویی خنک کننده قابل تنفس، و پنج لایه ساختار همگی در این تشک قرار گرفته اند. در داخل این پنج لایه، یک مموری فوم ژل کانتورینگ پیدا خواهید کرد که می تواند به تشک کمک کند تا منحنی های طبیعی بدن شما را برآورده کند.

چرا برای کمردرد مفید است: تشک با یک لایه مموری فوم تطبیقی ​​ساخته شده است که به ادعای شرکت به کاهش نقاط فشار رایج در زیر شانه‌ها، باسن و پاها برای همراستایی بهتر ستون فقرات کمک می‌کند.

 یکی از منتقدان نوشت که به تشک امتیاز پنج ستاره داد.

شب اول که مثل چوب درخت خوابیدم. صبح ها می توانستم از خواب بلند شوم و انگشتان پایم را بدون دراز کردن کمرم لمس کنم. عاشق این تشک بودم!

تشک فوم شی با مموری با روکش لحافی

نوآوری های خواب

اگر قبلاً شروع به جستجوی اطراف کرده اید، می دانید که تشک ها می توانند واقعاً بسیار گران باشند.

اما صادقانه بگوییم، پشت شما تحت تاثیر قیمت قرار نخواهد گرفت، و اگر تشک برای شما مناسب نیست، نیازی به پیام، جراح ارتوپد ستون فقرات در مرکز سلامت ستون فقرات در مرکز پزشکی کالیفرنیا، توصیه می‌کند: «قبل از سرمایه‌گذاری در یک تشک، آن را امتحان کنید. "آسایش مهمترین برای شما است.

جزئیات: این تشک مموری فوم ژل خنک کننده دارای طراحی سه لایه TriComfort است که شامل یک لایه رویی فوم مموری ژل، یک لایه میانی بادگیر و یک کف فوم فوق العاده حمایتی است. همچنین یک "تشک در یک جعبه" است، بنابراین فشرده شده و در یک جعبه برای شما ارسال می شود، سپس بسته بندی را باز کرده و پس از دریافت آن باز می کنید.

چرا برای کمردرد مفید است: این تشک ادعا می کند که نقطه فشار را کاهش می دهد و برای هر موقعیت خواب ایده آل است.

 نقد و بررسی: یکی از طرفداران که به تشک امتیاز پنج ستاره داده است، گفت: "من بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم و قطعا توصیه می کنم. بدون درد گردن/کمر.

برای ساپورت کمر تشک کلاسیک

این تشک ها از فوم محافظ ساخته شده اند که فشار را کاهش می دهد تا استرس و تنش در امتداد ستون فقرات و کمر را کاهش دهد. از آنجایی که تشک بیشتر یک سرمایه گذاری بلندمدت است، باید مطمئن شوید که خرید شما نیز بادوام است، به طوری که راحتی پایدار را برای سال های آینده فراهم می کند.

در تولید این تشک ها سه بار واحدهای سیم پیچ پخته و حرارت می گیرد تا از افتادگی تشک در طول زمان جلوگیری کند، در حالی که محفظه فوم دوام بیشتری را فراهم می کند.

جزئیات: این تشک مخصوص افرادی است که از کمردرد رنج می برند. این را می توان در سه سطح مختلف از استحکام، از جمله نرم مخملی، که برای افراد خواب جانبی که ترجیح می دهند نرم، کانتور، احساس بالشتک، و سفت لوکس، که تعادل راحتی و پشتیبانی را فراهم می کند، ایده آل است. گزینه سوم - سفت - برای افرادی که پشت یا شکم می خوابند یا افرادی که تشک سفت بیشتری را ترجیح می دهند طراحی شده است.

چرا برای کمردرد خوب است: به گفته برخی، تشک با فناوری حمایت از ناحیه کمر طراحی شده است، پشتیبانی از سیم فعال در مرکز تشک که برای تراز بهینه ستون فقرات ساخته شده است.

برخی ادعا می کنند هرگز روی تشک به این راحتی و حمایتی نخوابیده بودند. وقتی به پشت می خوابیم، می توانیم در قسمت کوچک پشتمان و حتی زیر زانوهایمان احساس گهواره کنیم. ما هر شب خوب می خوابیم. و ما با آن احساس غرق شدن و گیرکردن را مانند فوم محافظ نداریم! یکی از منتقدان نوشت: حرکت آسان است، زیرا این تشک شما را در بالا نگه می دارد.

شما نباید در خواب عرق کنیدیا در هنگام خواب عرق کنید. بنابراین اگر در حین چرت زدن تمایل به تعریق دارید، روی تشکی سرمایه گذاری کنید که نه تنها برای کمر شما خوب است بلکه در خنک نگه داشتن شما نیز مفید است.

باور کنید یا نه، دما نیز می تواند تاثیر زیادی بر کمردرد شما داشته باشد. دکتر هانکه می گوید: "خواب با کیفیت بهتر بسیار مهم است، زیرا خستگی و کم خوابی می تواند هر نوع درد را تشدید کند. بنابراین هر چیزی که برای داشتن یک خواب خوب در شب لازم باشد، کلید مدیریت درد خواهد بود. و این شامل شرایط خواب خنک نیز می شود.

جزئیات: این تشک مموری فوم ژله ای برای بیرون کشیدن گرما از بدن شما طراحی شده است، با میلیون ها سوراخ باز که به عنوان محفظه های راه هوایی در فوم قابل تنفس آن عمل می کند و حداکثر جریان هوا را امکان پذیر می کند.

چرا برای کمردرد مفید است: این تشک فوم متوسط ​​سفت ظاهراً تراز ستون فقرات را برای افرادی که به پهلو، پشت و معده می‌خوابند، ارائه می‌دهد.

اگر بودجه شما اجازه می دهد، ممکن است بخواهید یک تخت خواب با تنظیم در نظر بگیرید. تخت‌های قابل تنظیم بسیار شیرین هستند و می‌توانند کمر شما را نیز محکم کنند. دکتر فرجودی می گوید: «تخت هایی که تنظیم می شوند،خوب هستند. «پیکربندی‌های مختلف همه کاره‌ترین هستند. دریافته‌ام که بیماران می‌توانند از این بابت بیشترین رضایت را داشته باشند.»

جزئیات: این نوع تشک را می توان به گونه ای تنظیم کرد که ترجیحات هر شریک خواب را برآورده کند. شما می توانید تشک را به گونه ای سفارشی کنید که بتوان آن را به آرامی بالا برد تا موقعیت های مختلف سر و پا را فراهم کند.

چرا برای کمردرد مفید است: تشک برای پاسخ به حرکات شما طراحی شده است و به طور خودکار استحکام خود را تنظیم می کند تا شما را راحت نگه دارد.

یکی از منتقدان پنج ستاره تشک نوشت: "یک سال پیش تختخوابم را به یک تختخواب انعطاف پذیر جدید به روز کردم. بسیار راضی هستم و اکیداً به هر کسی که می خواهد یک خواب خوب داشته باشد توصیه می کنم یک تخت خواب راحت داشته باشد. اکنون تنها زمانی که در خوابیدن مشکل کمر دارم زمانی است که در مسافرت هستم و در هتلی اقامت می‌کنم که تخت خواب راحتی ندارد.»

 

مقالات مشابه

آلزایمر دقیقاً چیست؟
مدت زمان مطالعه : ۸ دقیقه

آلزایمر دقیقاً چیست؟

ایا می دانید آلزایمر چیست و چگونه به وجود می آید؟ و آیا می توان با رعایت توصیه های متخصصان ...

کار سیاهدانه و عسل چیست؟
مدت زمان مطالعه : ۲ دقیقه

کار سیاهدانه و عسل چیست؟

به مخلوط سیاه‌دانه و عسل دوسین می گویند. از داروهای ساده و در عین حال مؤثری هست که از ...

ترس از رابطه جنسی (ژنوفوبیا) و صمیمیت جنسی
مدت زمان مطالعه : ۴ دقیقه

ترس از رابطه جنسی (ژنوفوبیا) و صمیمیت جن ...

شاید با مفهوم فوبیا که به معنی ترس شدید است آشنا باشید اما نمی دانید که ژنوفوبیا چیست و چر ...

عوارض مصرف عسل چیست؟
مدت زمان مطالعه : ۳ دقیقه

عوارض مصرف عسل چیست؟

عسل یک شیرین کننده طبیعی است. اما این بدان معنا نیست که بتوانیم آن را بدون محدودیت مصرف کن ...

آگهی‌ها
علاقه‌مندی
درج آگهی
کاربری
لوگو وب سایت دارو و درمان